RemerBau állványok és referencia
Blog

RemerBau állványok és referencia

A RemerBau állvány vállalkozás egy igazán könnyű homlokzati állvány kínál eladásra vagy bérlésre, amely gyorsan és egyszerűen használható. A halmozás és a kirakodás is biztonságos, mivel a felső szintű kapaszkodó előre telepítve van. Eza mobil és egyszerűen használható állványtípus kiegészíthető a flexibilis állvánnyal.

A RemerBau flexibilis állvány szélessége 67 cm (W 06 szélességi osztály) és 100 cm (W 09 szélességi osztály). A 67 cm széles különálló, egy darabból álló szinttel rendelkezik, de a 33 cm széles acélszint is használható. 100 cm szélességben a Flex rendszer 25 cm széles acélszintjei is használhatók.

Minden munkalap emelővédővel rendelkezik (önzáró csatlakozás). Ez a sebesség és a biztonság mellett lehetővé teszi például az áruszállítás ideiglenes útvonalait.

Az alapszerkezet felszerelése gyakorlatilag csatlakozók nélkül történik, és a gyors rögzítési rendszerrel időt takarít meg. Sok gondosan megtervezett részlet, például a belső és külső sarkok kivitelezése, kis számú alkatrésszel történik, amelyek együttesen teszik a RemerBau állványokat valóban költséghatékony homlokzati állványzattá.

Hídépítési referencia

A 173,5 m hosszú Cornitai híd mindkét oldalán könnyű forgalmi sávokat, két sávot és ezen kívül középen mindkét irányban villamos sínek találhatók. A legjobb esetben a közel 50 méter magas híd építése 2008 szeptemberében kezdődött, és a hidat 2011 nyarán helyezték üzembe.

A projekt kotrással és strandfalak építésével kezdődött. Folytatódtak a cölöpözés, a munkahíd, valamint a talaj- és közbenső támaszok építése. A flexibilis állvány rendszer zsaluzatát megoldásként használták a talaj és a közbenső támaszok betonozására, amely nemcsak a normál falú zsaluzatok zsaluzatára, hanem a szilárd betonszerkezetek zsaluzására is alkalmas.

A 2010 késő tavasszal öntött hídfedélzetet a RemerBau állványrendszerből összeállított tartó tornyok, valamint alumínium ívek támasztották alá. Támogatásként egy munkahíd épült cölöpökkel a vízre. A főtervező és munkahíd tervezője jó időben kommunikált egymással, hogy a munkahíd a terheléseket a fedélzeti öntvényekről és a támasztornyokról a tengerfenékig tudja mozgatni.

A fedélzet öntése után megkezdődött a híd leglátványosabb szakaszának, a pilonoknak és a ferde köteleknek a felszerelése. Az acéloszlopokat több lépésben közel 50 méter magasra emelték. A megemelésekhez és a ferde kötelek felszereléséhez az oszlopok köré állványokat építettek, amelyekből lehetőség volt a szükséges munkák elvégzésére. A masszív és sokoldalú flexibilis rendszerállványból két különálló állvány került összeállításra, egy-egy oszlop körül.